9. tammikuuta 2017

Dermosilin yövoide käsille ja jaloille


Tilasin viime vuonna ekaa kertaa elämässäni Dermosilin tuotteita, ja ihastuin kovasti tähän voiteeseen. Minulla on kuiva iho, ja nyt talvella se on entistä kuivempi. Rasvaan joka suihkun jälkeen jalat, ja käsiä rasvaan monta kertaa päivässä. Yöksi tykkään laittaa tuhdimpaa voidetta, sillä se edesauttaa ihan selvästi, että kädet pysyvät suht hyvässä kunnossa. Yksi suosikeistani on L`Occitanen shea butter käsivoide. Mutta nyt löytyi edullinen haastaja!

Dermosilin sivuilla sanotaan, että tämä tuoksuu hieman vaniljalle. Kyllä, tässä on mieto, kiva tuoksu. Voide sisältää mm. puuvillansiemenöljyä sekä makadamiapähkinöistä saatua öljyä. Sisältää myös glyseriiniä. Kaiken kaikkiaan tosi kosteuttava voide, sopii juuri yökäyttöön, ja kannattaa mieluiten laittaa vielä hieman kostealle iholle.

Minulla on menossa jo toinen tuubi, niin kovasti tykästyin tähän. Hintaa voiteella on 7,20 euroa ja tuubissa on 200ml. Dermosilin sivuille pääset tästä

Onko Dermosilin yövoide käsille ja jaloille sinulle tuttu? Mukavaa maanantaita! :)

16 kommenttia:

  1. Eivät ole tuttuja tuotteita. Tai olen kuullut, mutta itse en ole kokeillut.
    Tuo rasva kuullostaa mielenkiintoiselta. Eikä ole paha hintakaan.
    Mukavaa maanantaita sinulle!😊❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sama juttu minulla ennen kuin tilasin, että olin kuullut moneen kertaan näistä. Tämä jäi minulla pysyvästi käyttöön, toki käytän välillä muitakin :)
      Mukavaa maanantaita sinullekin Sari! <3

      Poista
  2. Dermosiliä en kauheasti käytä, kun pyrin suosimaan kotimaista ja Dermosil ei sitä ole, vaikka sivuillaan niin isoilla kirjamilla väittävätkin ;) Jotain Dermosilin tuotteita olen joskus saanut lahjaksi, ja ihan hyviä ne ovat kyllä olleet, joten sen puolesta voisin Dermosiliä käyttääkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiennytkään tuosta suomalaisuudesta. On ihan totta, että olisi kiva käyttää vaan suomalaisia tuotteita. Itse tästä lipsun aika pahasti. :)

      Poista
  3. Täytyykö se tilata, vai saako ostaa jostain tavaratalosta?
    Rakastan vaniljantuoksua 💕Nyt talvella iho kuivuu häiritsevästi.
    Body Shopin kalenterista tuli se ihana greipintuoksuinen käsivoide.
    Alkaa putkilo jo tyhjetä, niin ahkerasti olen käytellyt.
    Vuosi sitten sain jouulahjaksi kookoksentuoksuista Avonin voidetta.
    Sitäkin oli nautinto käyttää. Minäpä tsekkaan tuo antamasi linkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käsittääkseni näitä ei saa kun tilaamalla. Minäkin tykkään vaniljantuoksusta! Ja minulla myös iho kuivuu tosi pahasti, varsinkin pakkasilla. Se on ihana se Body Shopin käsirasva! Tuoksu on tosi kiva. Avonin tuotteet onkin vähän vieraampia minulle. Joskus voisi niihin tutustua paremmin.
      Tsekkaa ihmeessä Dermosilin linkki, sieltä löytyy kaikenlaista kivaa! :)

      Poista
  4. Tuttu tuote ja ihan super! Olen käyttänyt paljon Dermosil-tuotteita ja erityisesti ihonhoitovoiteet ovat todella laadukkaita.
    Mukavaa illanjatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen nyt myös ihastunut näihin Dermosilin tuotteisiin, juuri voiteisiin. Ja tuntuvat tosiaan laadukkailta :)
      Mukavaa illan jatkoa myös sinulle!

      Poista
  5. En ole tehnyt pitkään aikaan dermosilille tilausta, varmaan kohta pitää kun miehen yksi lempparirasvoista alkaa olla loppu. Tämä ei ole tuttu tuote.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitää myös talven aikana tehdä uusi tilaus, löytyi niin monta tuotetta jotka jäi lähes päivittäiseen käyttöön :)

      Poista
  6. Tuo voide ei ole tuttu, mutta itse olen löytänyt maailman parhaan jalkarasvan (noh, kauheasti ei niistä kokemusta ole kylläkään..) Oriflamelta!
    Feet Up Advanced-jalkavoide halkeileville kantapäille on tuote, ja jos kärsii kuivista jaloista, niin tuota kannattaa aivan ehdottomasti kokeilla!
    On aika tuhtia rasvaa, joten tykkään itse laittaa sitä iltaisin ja sitten sukat jalkaan (itsellä villasukat) niin ei tahriinnu peitot.
    Mulla on todella kuivat kantapäät, mutta tätä rasvaa kun laittaa niin yhdestä kerrasta huomaa jo aivan selkeän muutoksen.
    Suosittelen ihan kympillä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Oriflamella onkin hyviä tuotteita, olen nuorempana niitä käyttänyt. Tämä sinun mainitsema voide on vieras, mutta laitetaan korvan taakse, sitähän olisi kiva kokeilla! Varsinkin talvella kantapäät tosiaan kuivuu.
      Lähdenkin tästä samantien googlettamaan tuota rasvaa! :)

      Poista
  7. Mä tykkään Dermosilista, tosi hyvä hinta-laatusuhde ja tuo rasva on mullakin käytössä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, samat ajatukset mulla; hyvä hinta-laatusuhde. :)

      Poista
  8. Tuttuja tuotteita ovat vuosien varrelta.

    VastaaPoista

Ilahdun kommentistasi :)