16. kesäkuuta 2016

Sadepäivän aatoksia ja huulirasvojen testailua


Kyllä nyt sataa! Juuri ehdin napata tämän kuvan, ennen kuin sade alkoi. Ihan hyvää se tekee luonnolle, ja esim. viljasadolle. Täällä meilläpäin ei nimittäin ole satanut pitkiin aikoihin. 

Ensi tiistaina on kesäpäivänseisaus, ja sitten aletaan mennä taas pimeää kohti. Se on minulle helpotus, sillä jatkuva valoisuus ei ole minun juttu. Olen niitä ihmisiä, jotka nauttivat pimeästä. Nuorempana olin enemmän kesäihminen, mutta nykyään täysin syys- ja jouluihminen. Jotkut teistä ovat ehkä jo huomanneetkin, että olen alkanut taas päivittää joulublogiani.


Sitten hieman huulirasva-asiaa. Ostin testiin nämä Burt`s Bees:in huulirasvat, sillä olenhan huulirasvoista riippuvainen, ja halusin kerrankin kokeilla jotain uutta. Vakiokäytössäni on Hurraw:n rasvat. Nämä ovat ihan kohtalaisen hyviä rasvoja, varsinkin tuo Ultra conditioning on aika kosteuttava. Molemmat imeytyvät hyvin, eivätkä jää vahamaiseksi kalvoksi huulien pinnalle. Mango on kevyempi, mutta silloin tällöin käytettynä ihan kiva. Molemmat ovat nyt käytössäni, eivät siis olleet hutiostoksia.

Onko siellä muita pimeän ystäviä? Onko Burt`s Bees:in huulirasvat tuttuja? Mukavaa torstaita! :)

22 kommenttia:

  1. Täälläkin sataa =(. Onpas ihan outoja huulirasvoja. Juuri viimeksi "pläräsin" kauppareissulla huulirasvahyllyä, mutta tuollaisia en kyllä nähnyt. Mä tykkään Baby Libseistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä huulirasvoja myydään ainakin Kickseissä, ja myös Ruotsin laivoilla olen nähnyt. :)

      Poista
  2. Burt`s Beesit on tosi kivoja, olen huulirasvoja ja muitankin tuotteita brändiltä käyttänyt. Mä kyllä tykkäisin, että öisin olisi pimeää ja päivisin valoissa, ei niin kuin talvella tai kesällä, että ollaan asian äärilaidoilla, mun todellakin pitäisi asua jollakin muulla leveysasteella. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on, että olisi ihanaa, jos aina olisi yöt pimeät ja päivällä valoisaa. Välimerelläkin on niin ihanan pimeät illat ja yöt. Mutta näillä mennään. Ei sentään ole ihan yötön yö, niin kuin pohjoisessa :)

      Poista
  3. Ihana tuo aitta kuva!
    On kyllä ihanaa, kun vettä sataa!
    Niin kuivaa on.

    Kiva, kun päivität välillä joulublogia!😀
    Ei ole tuttuja nuo huulirasvat!
    Ihanaa torstai päivää sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari! Aitta on kyllä kiva kuvattava kohde :)
      Niinpä, ihana vesisade! Kun oli kauan kuivaa.

      Juu, joulublogi on herännyt taas eloon :D
      Ihanaa torstaita myös sinulle!

      Poista
  4. Sadepäivä on ihanaa. Minä tykkään sateesta ja hämäristä päivistä. Keväisin se kirkas valoisuus latistaa vain mieltäni. Odotan jo syksyn kuulaita päiviä ja pimeneviä iltoja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan sama täällä, tykkään hämäristä päivistä! Ja odotan myös syksyä, ja viileitä päiviä sekä pimeneviä iltoja, ihanaa! <3

      Poista
  5. Yllättävän hyvin olen pärjännyt tänä vuonna valoisan ajan. Varmaan asiaa on auttanut, kun töitä on ollut pari viime kuukautta vain 3 päivää viikossa = rahallisesti huono, mutta on saanut nukuttua enemmän kun siltä tuntuu. Ihanaa kuitenkin valoisa-aika alkaa vähenemään. - emäntä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tärkeetä, että saa nukuttua hyvin. Itse olen viime aikoina nukkunut huonosti, kun migreeni on valvottanut. Odotan kovasti, että valoisa aika alkaa vähenemään, ja että pirteyttä tulee enemmän. :)

      Poista
  6. Pärjään kyllä valoisassakin, mutta hämärtyvissä illoissa on oma tunnelmansa. Nuo huulirasvat ovat minulle ihan uusi tuttavuus. Ositiko ne mistä? Haluaisin kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hämärtyvät illat ovat ihania, kun voi sytyttää kynttilöitä :) Huulirasvat ostin Kicksistä. Niitä oli runsaasti erilaisia, joten hetken sai pähkäillä, mitkä otan :)

      Poista
  7. Mulla on yks Burtin huulirasva ja se on ihan jees.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin oon näitä Burtin rasvoja kauan katsellut, nyt vasta ostin testiin. :)

      Poista
  8. Mä oon ihan huulirasva addikti mutta tuo on ihan vieras merkki, täytyykin poiketa Kicksissä. Vaikka rakastan kesää niin on syksykin ihana, talvesta en tykkää yhtään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu, oon huulirasva addikti, ollut ihan nuoresta asti. Käytän myös pelkkää Bepanthen-voidetta, varsinkin yöllä, mutta aina on käytössä myös useampi huulirasva. Niinpä, syksy on ihanaa aikaa. Talvesta joulun jälkeen en minäkään erityisemmin välitä. :)

      Poista
  9. Kuule niitä elokuun pimeitä iltoja täälläkin jo kovasti ootellaan. :)

    VastaaPoista
  10. Aitta on komea ja kukka sopii siihen kuin valettu. Huulirasvat on minulle ihan vieraita, kaiketi hyviä. Minusta loka- ja marraskuu ovat kaikkein kurjimmat. Adventista alkaa joulun odotus!! No - kynttilöitä poltellaan jo pitkin syksyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tykätään kovasti aitasta, ja kukka kyllä sopii siihen. Monelle taitaa loka- ja marraskuu olla kurjia kuukausia. Mutta onneksi on kynttilät! Nykyään on olemassa myös kaamosvaloja, vai miksi niitä kutsutaan, siis ei pelkkiä jouluvaloja :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)