lauantai 19. joulukuuta 2015

Joulun odotuksen kuulumisia


Täällä ollaan varsin jouluisissa tunnelmissa, sillä meillä on joulua valmisteltu jo useita viikkoja. Kaikki alkaa olla valmista, siitä huolimatta, että vanha viholliseni migreeni on kiusannut minua tässä kuussa todella paljon. Se piinasi minua ensimmäiset 5 päivää, kun joulukuu alkoi, ja olin jo todella väsynyt kaikista lääkkeistä ja huonosta nukkumisesta. Sitten se onneksi helpotti - ainakin hetkeksi - ja sain levättyä. Nyt se on kiusannut aina silloin tällöin, muttei onneksi enää 5 päivänä peräkkäin.


Joulukalentereista on tullut kivoja yllätyksiä. Minulla on siis Body Shopin kalenteri, ja yhteisenä kalenterina miehen kanssa meillä on sukkakalenteri, minkä kudoin muutama vuosi sitten. Olen ollut tyytyväinen Body Shopin kalenteriin. Yllätykset ovat toistaiseksi olleet tosi kivoja, kuten esim. tuo kuvassa näkyvä E-vitamiini kasvovesi. Mies puolestaan on piilottanut sukkakalenteriin noita tonttuja, ja paljon muuta kivaa. :)


Kävin myös joulureissulla Porvoossa ystäväni kanssa. Ihana ja tunnelmallinen kaupunki, erityisesti vanha kaupunki putiikkeineen oli ihastuttava! Meillä oli oikein kiva reissu, ja ilman migreeniä!


Nyt tosiaan alkaa katse ja ajatukset olla täysin joulussa. Se merkitsee meille hiljentymistä joulun viettoon perheen ja läheisten kanssa, hyvää ruokaa ja herkkuja, joulumusiikkia ja television jouluohjelmia, ihan vaan olemista. Niin ja niitä lahjojakin ;).

Ihanaa ja Rauhallista Joulun Aikaa! <3

2 kommenttia:

  1. Rauhaisaa joulua sinnekin! Toivottavasti saat viettää joulun ilman migreeniä.

    VastaaPoista

Ilahdun kommentistasi :)