perjantai 16. lokakuuta 2015

Voihan mokkula

Minun oli tarkoitus tänään kirjoittaa kunnon postaus eräästä aiheesta, mikä jää nyt toiseen kertaan. En pääse omalla koneellani nettiin. Olen tällä hetkellä miehen koneella. Joulublogiin tulee juttu, mikä on ajastettu, mutta tähän ei ollut ajattettuna mitään. Me lähdetään kohta ajelemaan DNA:lle, sillä minun tietokoneen mokkula on siis rikki. Sillä ei pääse nettiin, sitä ei pysty sammuttamaan tai käynnistämään. Se on ihan jumissa. Kyllä ärsyttää!!!

Mutta eiköhän se vika pian selviä. Luulenpa, että mokkula lähtee huoltoon, ja se on sillä selvä. 

Onko sinulla ollut tälläisia mokkulaongelmia? Leppoisaa perjantaita! :)

7 kommenttia:

  1. Meillä on langaton mokkula ikkunalaudalla ja siitä saamme sekä mies että minä omiin tietokoneisiimme nettiyhteyden. Tosin minä saan huonomman yhteyden, kun tietokoneeni sijaitsee eri puolella asuntoa kuin kyseinen ikkunalauta, mutta olen tyytyväinen (jos tarvitsen nopeamman yhteyden esim kuvien latauksen takia, noudan mokkulan hetkeksi omalle ikkunalaudalleni lainaan). Samalla hinnalla kumpikin pääsee käyttämään nettiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä hyvä systeemi ja tulee edulliseksi. Meillä mies ottaa usein koneen mukaansa kodin ulkopuolelle, joten siksikin mulla on oma mokkula. Ja mullakin on välillä kone matkassa, tosin harvemmin. No, mokkula jäi huoltoon, ja sain lainalaitteen. Ehkä oon nyt vähemmän koneella niin ei mokkulakaan pääse ylikuumenemaan :D

      Poista
    2. Kun minulla ei ole käytössä yhteistä mokkulaa otan nettiyhteyden älypuhelimella ja hyvin sekin toimii :)

      Poista
    3. Eli "jaan" yhteyden puhelimen netistä tietokoneelle. Hyvin kätevää!

      Poista
    4. On varmasti kätevää. Tuo olisi opeteltavien asioiden listalla. Kiitos vinkistä! :)

      Poista
  2. Joskus ollaan vaihdettu liittymää ja saatiin uusi modeemi. Odoteltiin useampi päivä, todella todella pitkä päivä ja sitten monen soittelun jälkeen selvisi, että linjoissa ei ole vikaa vaan se modeemi oli rikki. Kyllä niin kiukutti miksi piti vaihtaa halvempaan. Sitä ei huomaakkaan miten paljon käyttää nettiä kun sitten vasta kun se riistetään pois. Pankkiasiat ja reseptit ja tietysti se tärkein; blogistaania :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on. Nettiin on niin tottunut, että sitä ilman olisi ihan outoa. Mullakin on ollut todella huonoa tuuria näiden mokkuloiden kanssa. Ihan kyllästyttää kaikki nämä jutut. Ja en itse osaa rassata koneita. Tabletin kanssa pärjään paljon paremmin, kun näiden kannettavien kanssa ;).

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)