25. lokakuuta 2015

Minun ja Pepin sunnuntain kuulumiset


Alkuviikosta minua vaivasi migreeni, joka alkoi keskiviikkona helpottaa, ja siitä lähtien olen saanut nauttia suht kivutonta elämää! :) Vain nämä normaalit kivut; peukalo ja olkapää, vaivaavat vähän, mutta nekään eivät pahasti. Olen myös nukkunut nyt taas hyvin, ja uskonkin, että sen ansiota on tämä lähes kivuton elämä.

Sitten Pepin kuulumisia pitkästä aikaa! Tuossa kuvassa Peppi tähyilee paperitolloa silmä kovana, mitä mies pitää ylhäällä, ja siitä alkoikin ankara leikkiminen.


Paperitollo on ollut yksi Pepin suosikkileluja pienestä pitäen, hiirten ja muiden härpäkkeiden ohella. Mutta nyt on yksi ylitse muiden, nimittäin tuo Tassulinna-blogista voittamani lelu. Sen kanssa me leikitään joka päivä monia kertoja, ja mieluiten Peppi haluaa leikkiä niin, että on putkessa samaan aikaan. Illat kuluvatkin leikkien. Jos leikki loppuu, tulee Peppi hiljaa vikisemään eli juttelemaan, että kyllä nyt vielä olisi leikin aika. Tai sitten tuo lelun merkiksi, että aletaan taas, joko miehelle tai minulle siis.

Sitten kun Peppi väsähtää, kömpii se syliini nukkumaan. Ja kun on aika käydä yöunille, on Peppi sängyssä jo ennen minua, jalkopäässä. Eli syksy on tullut, sillä kesällä Peppi ei tullut viereen. Joten hyvällä mallilla on Pepinkin elämä! Touhua ja lepoa riittää sopivassa suhteessa :).

Miten siellä sunnuntai sujuu? Mukavaa päivää! :)

6 kommenttia:

  1. Minä täällä aloittelen päiväunia isännän vieressä sängyssä. Paperitollot on tosi kivoja! Voitko Peppi olla minun blogisisko? - Pepsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan vaan blogisiskoksia Pepsi! Minäkin otin juuri nokoset, mutta nyt heräsin auttamaan emoa. Me hinnoitellaan tavaroita kirppikselle. Minä häärään mukana. - Peppi

      Poista
  2. Peppi varmaan tietää, että syksyllä on mukava saada hänet kehräämään ja lämmittämään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä Peppi tietää! On tosi fiksu kissa :).

      Poista
  3. Kyllä tuo teidän Peppi vain on suloinen. <3 Ja ihana kuulla, että migreenin kanssa helpottaa. :) Ihanaa pian alkavaa viikonloppua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peppi on ihana! Juuri nukkui pitkät unet sylissäni <3. Joo, onneksi nyt on taas ollut migreenitöntä elämää. Nautin jokaisesta päivästä! :)
      Ihanaa alkavaa viikonloppua myös sinulle Maria! :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)