18. lokakuuta 2015

Messuilla, minäkin


Olin I love me messuilla! Useita vuosia olen netistä lukenut juttuja messuista, ja huokaillen todennut, että kunpa pääsisin sinne. Viime vuonna päätin, että seuraavana vuonna, ja niin me ystäväni A:n kanssa eilen olimme siellä!

Meillä oli kotipaikkakunnalta bussikuljetus messuille ja takaisin, joten oli aika aikainen herätys. Tietenkään en osannut nukkua hyvin, ja olin jo ennen neljää jalkeilla. Joten aika kauan oli odotettava, ennen kuin viimein olimme perillä.

Ja tungos oli melkoinen. Tuli ihan mieleen Lontoon ajat. Paljon oli mielenkiintoista, ja onnistuin löytämään monta jo etukäteen suunniteltua juttua, kuten lisää MSM-jauhetta (sillä hoidan fibromyalgiaani), käsirasvoja ja hammastahnaa. Pari ihan muutakin juttua tarttui mukaan, kuten pieni pullo the Garden of  Colour kynsiöljyä. Minun kynsinauhat ovat olleet niin kurjassa ja kipeässä kunnossa, että tuo kynsiöljy pääsee nyt ihan heti testiin, että onko siitä apua. Lisäksi tuossa kuvan kasassa on joukko kaupan päälle tulleita tuotteita ja testereitä. 

Kiertelimme A:n kanssa lähes kaikki alueet läpi, paitsi lopussa minä en enää kestänyt vauhdissa mukana, vaan luovutin suosiolla, ja meni kahvilaan istumaan. Selvästikin fibromyalgia vie voimia. Mutta muuten jaksoin minäkin kierrellä. Sanoisin, että tarjolla oli aika paljon kynsilakkaa! Niihin en tunne suurta vetovoimaa, joten ohitin ne helposti. Tokihan siellä oli kaikenlaista kosmetiikkaa, terveysruokaa ja -tuotteita, urheiluun liittyviä juttuja, muotia, koruja ja vaikka mitä. Vielä poiskävellessä oli myyjiä myymässä roosanauha peittoja ja tyynyjä.

Kivat oli messut, ja kaikin tavoin kiva päivä! Kiitos A mukavasta päivästä! :)

Olitko sinä messuilla? Käytkö yleensä messuilla? Leppoisaa sunnuntai-iltaa! :)

8 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivoilta messuilta! Harvemmin olen viime vuosina käynyt messuilla, mutta nyt aion 3vk:n päästä Helsinkiin lemmikki- ym messuille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lemmikkimessut on myös kivat, olen myös niillä ollut kerran. Paljon mielenkiintoista asiaa! :)

      Poista
  2. Minä olin myös perjantaina messuilemassa ! Oli aivan huippua! <3
    Ensivuonna uudestaan !

    Hyvät löydöt olet tehnyt !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, olen tyytyväinen tuohon kasaan :)
      Oli se mahtava tapahtuma! Voi olla, että ensi vuonna uudestaan! :)

      Poista
  3. Oi, sulla on siellä kaikkia ihanuuksia löytöjä :) Todella kaunis tuo vasemman alareunan voide, näyttää mandalalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä tein ihania löytöjä. Kyllä näillä saa kädetkin pidettyä kunnossa! :)

      Poista
  4. Alunperin olin kovasti suunnittellut suuntaavani messuille, mutta enpäs sitten jaksanutkaan. Remontti on vienyt voimia ja jalat ovat nyt valitelleet kovasti ylimääräisestä liikkumisesta ja typeristä työasennoista. Toisella kerralla sitten. Onneksi on aina seuraava vuosi. :) Ihanaa tiistaita! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, onhan näitä messuja joka vuosi. Jalat kannattaa olla kunnossa, kun messuille lähtee. Omani olivat todella kipeät messupäivän jälkeen. Ihanaa tiistaita sinulle myös! <3

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)