23. syyskuuta 2015

Mummi ja minä pesuaineet


Minua on todella hemmoteltu viime aikoina, kun olen voittanut useammissa blogiarpajaisissa. Nämä Mummi ja minä pesuaineet voitin Kosmetiikkatesti blogista.

Pesuaineet ovat kotimaisia ja ekologisia. Ne tuoksuvat ihanalle. Tässä on siis sitruunasooda käsipesu, lakritsipommi astianpesuaine ja polkkakarkki siivoussuihke. Kaikki pääsevät meillä käyttöön, sillä meillä ei ole  astianpesukonettakaan.

Mutta koska nämä tuotteet ovat niin ihania, me säästetään  ne joulusiivoon. Ei vaan raaskita alkaa käyttämään niitä heti. Eli kyllä meillä tänä jouluna tuoksuu hyvälle! :)

Joten Ninni, suuret kiitokset! :)

Oletko sinä tutustunut Mummi ja minä pesuaineisiin? Mukavaa keskiviikkoa! :)

10 kommenttia:

  1. Onnea! Ihanan näköiset pullot ja nimet niin herkulliset! Tulisiko tuolla aineella siivottua innokkaammin :) Ihan uudet tuotteet minulle. Tiedätkö saako niistä jostain kaupasta? - emäntä

    Ei tarvitsisi kyllä siivota edes jouluksi, eihän Peppi? - Pepsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Vaikuttavat todella hyviltä tuotteilta. En osaa sanoa, saako niitä mistään kaupasta. Netistä näyttää saavan. Luulen, että tulee siivottua vähän innokkaammin :). - emäntä

      Ei tarvisi, sillä siivotessa ne löytävät kaikki minun lelujemmat, ja muutenkin sotkevat kaikki minun kuviot! - Peppi

      Poista
  2. Onnea, oot onnettaren suosikki. ;)

    Näissä on kyllä niin hurmaavat pakkaukset ettei mitään rajaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Nämä ovat tosi ihanat ja tuoksuvat hyvälle! <3

      Poista
  3. Vaikutan ihan ostoholistilta kun ensin niitä msm-tabletteja tyrkytin :D mutta ylläolevaan kommentiin vinkkaisin noita ihanuuksia löytyvän Punnitse ja Säästä kaupasta. En ole raaskinut kassalle asti viedä mutta olen hiplannut purkkeja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kun vinkkasit, kiitos! Itse en tosiaan tiennyt, vaikka tänään kävin Punnitse ja Säästä kaupassa. En mennyt niin perälle asti. Se on kyllä kiva kauppa. Sellainen, missä helposti tulee ostettua muutamat ylimääräiset pähkinät, ja just hiplattua tuotteita. :)

      Poista
  4. Itse en ole vielä kokeillut, lahjaksi kyllä olen vienyt :)

    Täytyy varmaan kotiinkin jossain kohti ostaa, sillä rakastan siivota hyvillä pesuaineilla :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin tuntuu, että näillä siivoaminen on varmasti mukavampaa kuin perusaineilla. Eli tässähän jo alkaa odottaa joulusiivoja :).

      Poista
  5. Nämä ovat aivan mahtavia ja niitä harvoja tuoksuvia pesuaineita, joita voin käyttää. Moni pesuaine nimittäin saa aikaan astmakohtauksen.

    Ihana voitto osui kohdallesi! :) Onneksi olkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä tämä oli hieno voitto! :)

      Eli jos tämä sopii astmaatikoille, niin sitten tämä on juuri hyvä meille, sillä meillä on miehen kanssa molemmilla astma. Tosin minä pärjäilen tällä hetkellä ilman lääkitystä (koputan puuta). Tuoksuvat kyllä ihanille!

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)