lauantai 5. syyskuuta 2015

LivBox syyskuu 2015


Olen vähän myöhässä tämän bloggaajaboxin kanssa, ja moni on ehtinyt kirjoittaa jo boxista. Eli tässä kuussa bloggaajat pääsivät valitsemaan suosikkituotteitaan boxiin. Minäkin odotin mielenkiinnolla ja suorastaan innolla laatikon saapumista! Ja nämä sieltä paljastuivat:


Maria Nilan Luminous Colour Masque on Glitz&Glam-blogin Minnan valitsema tuote, ja olen tosi iloinen, että sain tämän! Olen seurannut Minnan blogia vuoden verran. Naamio tuoksuu aivan ihanalle. En tiedä, olenko ikinä aiemmin laittanut hiuksiini mitään näin ihanaa. Tuote sopii myös vegaaneille. Se on hellävarainen hoito, joka kosteuttaa, ravitsee ja antaa silkinpehmeän lopputuloksen. Ovh 19,60€/250ml, boxissa oli täysikokoinen tuote.

Dermalogican Daily Microfoliant on  Ostolakossa-blogin Virven suosikki. Minähän seuraan myös Ostolakossa blogia. En ole ihan varma, uskallanko tätä kuorintaa käyttää, sillä kasvojeni iho on todella herkkä, ja ärtyy helposti mekaanisista kuorinnoista. Ehkä kokeilen varovasti. Tuote on riisipohjainen entsyymikuorintajauhe, tekee ihon kirkkaaksi ja pehmeäksi, ja sopii jokaiselle iholle. Ovh 60,90€/75g, boxissa tuli 13g.

Clarinssin Beauty Flash Balm on MaanoMeikkaa-vlogin Maanon lempituote. Se on pikakaunistaja. Häivyttää mm. väsymyksen merkit, tekee ihosta heleän ja parantaa meikin raikkautta ja kestoa. Tälle on käyttöä, ja testasinkin jo tuotteen. Tässä iässä ihan tarpeellista :). Ovh 45€/50ml, boxissa tuli 15ml.

Trind Nail Repair Natural Kynnenvahvistaja on Charming Nails-blogin Tainan suosikki. Se on tehoapu katkeileville, halkeileville ja hauraille kynsille. Lujittaa kynsiä. On varmasti hyvä tuote. Ovh 16,50€/9ml, boxissa tuli 4ml.

Carmex Classic Huulivoide on Karkkipäivä-blogin Sannin suosikkituote. Karkkipäivää olen myös seurannut jo pitkään. Käytän paljon huulirasvaa, joten eiköhän tämäkin siellä seassa mene. Ja tämä kuulemma käy myös kynsinauhavoiteena. Ovh 2,45€/7,5g

Lumenen Blueberry Kulmien Muotoiluvaha on Nude-blogin Erikan suosikki. Tämä antaa luonnollisen värin. Minulle sattui väri vaaleanruskea, mikä on juuri oikea. Ihan ok tuote, jolle on käyttöä. Ovh 8,90€/6ml

Olen lukenut, että moni näistä tuotteista on tullut LivBoxista ennenkin. Minulle kaikki tulivat kuitenkin ensimmäistä kertaa. Mielestäni tämä bloggaajaboxi oli onnistunut, sillä kaikki tuotteet olivat erilaisia, kuin mitä viime aikoina on tullut. Tarkoitan esimerkiksi niitä usein tulleita naamarasvoja, joita olen antanut jo miehellekin. Joten olen tyytyväinen. Oma suosikkini tästä boxista oli ehdottomasti hiusnaamio.

Millaisen boxin sinä sait? Olitko tyytyväinen? Mukavaa lauantaita! :)

2 kommenttia:

  1. Tänne tuli täysin sama boxi ja toivoin salaa sitä toista boxia, jossa oli Cutrinin hiusöljyt, sillä suosin öljyjä, Mutta tuo hiusnaamio on kyllä hyvä! Tulipa muuten ihanat kynnet tuolla Trindillä. :)

    Kivaa päivää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En olekaan vielä kokeillut Trindiä. Mulla taas on öljyä ennestään, ja se on niin riittoisaa, että olin tyytyväinen tähän boxiin. :)

      Kivaa päivää sulle myös <3

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)