tiistai 8. syyskuuta 2015

Kuulumisia

Alkuviikko on mennyt todella nopsaan tekemättä loppujen lopuksi mitään suurempaa. Tosin me ollaan oltu liikenteessä sekä eilen että tänään, ja kun tänään tultiin kotiin, sainkin huomata, että mulla on vatsa kipeä. Sitä olen potenut tämän illan. Pitkään aikaan mun vatsa ei ole kiukutellut, ja en muistanutkaan, miten keljumaista se on. Reilu pari vuotta sitten sairastin kaikkien aikojen vatsataudin, mikä meidän perheessä muistetaan vieläkin oikein hyvin. Se oli ruokamyrkytys, ja sairastin sitä viikon, joutuen loppujen lopuksi jopa tiputukseen sairaalaan. Siihen verrattuna tämän tämän illan juttu ei ole yhtään mitään.

Nyt olen myös voinut kutoa, kun jäseneni ovat olleet terveemmät MSM-jauheen ansiosta. Olen kutonut yhden parin villasukkia, ja toinen pari on jo aloitettu. En pysty kovin paljon kutomaan, mutta vähän joka päivä. Joku saattaa miettiä, että mitäköhän Peppi tuumaa kutomisesta? No joulublogissani tästä jo kerroinkin. Peppi innostui ihan valtavasti, kun aloitin kutomisen pitkän tauon jälkeen. Puikot saivat kovaa kyytiä, joten annoin Pepille ihan oman puisen puikon. Tietenkään se ei riittänyt Pepille, vaan se siirtyi repimään lankaa. Minä yritän kutoa, ja Peppi vetää hampaillaan lankaa, kunnes lanka oli viimein poikki. Myös minun "kudinkassi" kiinnostaa Peppiä ihan yli kaiken. Jos kassi jää auki, alkaa Peppi penkomaan sitä tassullaan niin että kaikki on varmasti ihan sekaisin ja ihan miten sattuu. Sellainen on Peppi <3.

Tuossa kuvassa ylhäällä on arvontapalkinto, minkä voitin Karkkipäivä blogista muutama viikko sitten. Se oli ihana yllätys! Olen ehtinyt käyttää tuotteita, joten ajattelin hieman kertoa niistä. Lumenen vartalokuorinta ja vartalovoide tuoksuvat karpalolle. Kai karpalo siis tuoksuu tältä? Sillä myös The Body Shopin karpalotuotteet tuoksuvat hyvin samanlaiselta. Kuorinnan jälkeen iho on ihanan pehmeä, eikä kuorinta ole liian karkea minunkaan herkälle iholle. Voide on mielestäni aika rasvaista, eli tämäkin käy minulle hyvin, sillä ihoni on kuiva. 
Lisäksi palkintoon kuului Korresin huulivoide, jonka pitäisi olla oikein hoitava, sekä vähän sävyttää huulia. Olen tätäkin testaillut, ja ihan kiva tuote on. Se kulkee mukanani käsilaukussa.

Tällaista tällä kertaa. Miten sinun viikko on alkanut? Onko siellä kudottu? Tai onko sinulla yhtä ahkeria apulaisia kuin minulla? :)

2 kommenttia:

  1. Kyllä se teidän Peppi osaa olla ihana. <3 :) Ja hauska, että voitit arvonnassa. yllätykset ovat aina hauskoja arjen piristäjiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peppi on niin ihana, ettei se sitä itse tiedäkään <3. Ja arvontavoitto oli ihana yllätys :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)