3. syyskuuta 2015

Iltaviesti

Iltaa kaikki iltavirkut! Olen tänään nähnyt kummipoikaani, joka auttoi minua tämän blogin kanssa, ja nyt oikeassa reunassa on vihdoin ja viimein lukija gadget, jos haluat alkaa seuraamaan blogiani bloggerin kautta. Pakko myöntää, että aina silloin tällöin tarvitsen apua näissä tietokoneasioissa, sillä omassa nuoruudessani tietokoneita ei juurikaan vielä ollut. Ja nettikin tuli vasta 90-luvun lopulla, tai ainakin minun elämääni se tuli silloin. Joten on se vaan mukavaa, että voi välillä kysyä apua! Kiitoksia vielä! :) Ja hyvää yötä kaikille! :)

6 kommenttia:

  1. Mä olen käyttänyt nettiä vasta vuodesta 2008 asti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja se sujuu sulta noin hyvin! Mun varmaan pitäis mennä kansalaisopiston atk-kurssille ;)

      Poista
  2. Hei, meidän kuvahan on jo siellä ;) Hoksasitko Peppi? - Pepsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai nyt teidät huomasin - Peppi :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)