28. syyskuuta 2015

Huovutetut helmet ja arvonta muistutus


Ajattelin esitellä teillä nämä kauniit huovutetut  helmet, mitkä ostin suoraan käsityöläiseltä itseltään käsityömarkkinoilta. Minusta ne ovat todella kauniit. Näitä helmiä oli monen värisiä, mutta tämä on minun värini. Tai jos olisi ollut vielä pinkimpi, niin olisin luultavasti valinnut ne.


Olen aika laiska käyttämään koruja, ja tunnustankin, että usein minulla ei ole yhtään korua. Ei edes sormuksia. Minulla on ollut myös huonoa tuuria korujen kanssa, sillä olen hukannut niitä, ja katkonut ketjuja vahingossa. Toisin sanoen ne eivät kestä minun vauhdissa mukana.


Nyt minulla on aikomuksena käyttää näitä helmiä vain erikoistilaisuuksissa (ihan niin kuin montaa muutakin korua, heh). Ihan jo senkin vuoksi, että en tiedä miten näiden helmien kävisi, jos Peppi onnistuisi upottamaan kyntensä niihin. Joten kotona käytettävää korua tästä ei tule. 

Millaisista koruista sinä pidät? Käytätkö paljon koruja? Mukavaa maanantaita! :)

Ps. Olethan jo osallistunut arvontaan? Jos et, niin tästä pääset osallistumaan! :)

4 kommenttia:

  1. Käytän yleensä vain korviksia ja yhtä "onnen sormusta" joka on ollut mulla 14 vuotiaasta lähtein. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on yksi onnenkoru, joka on ollut mulla jo lähes 20 vuotta :).

      Poista
  2. Kotosalla en pahemmin koruja pidä - juhlapukujen kanssa sitten enempi, koska korut ovat yleensä kiinteä osa asua. Mutta juu korviksia pitäisi pitää - taaskin unohdin ne laittaa ja reiät menevät taas kohta hiukan umpeen ja avausprosessi ei ole hauska. Korviksien kanssa en saa nukuttua ja tuo taaperokin niitä jaksaa aina nyppiä. Päiväksi pitäisi muistaa laittaa.

    Ihanan pehmoisen näköiset nuo pallurat muuten tuossa sinun korussasi. :) Ihanaa päivää, Johanna. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ovat pehmoiset :).
      Mulla on mennyt korviksien reiät jonkun verran umpeen, sillä pidän tosi harvoin korviksia, ja se avaaminen ei tosiaan ole kivaa.
      Voin kuvitella, että taapero nyppii sun korviksia :). Onhan ne jännät.

      Ihanaa päivää myös sulle Maria! <3

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)