keskiviikko 5. elokuuta 2015

Testissä biorion


Minä sain  vuoden vaihteen jälkeen mahdollisuuden testata hiusvitamiinivalmiste biorionia 4 kuukauden ajan, ja se oli varsin mielenkiintoista. En ollut koskaan aiemmin käyttänyt mitään hiusvitamiineja, toki ihan tavallisia vitamiineja olin syönyt ja syön edelleen. Biorion on tämän vuoden uutuustuote, ja kotimainen sellainen.

Kuuri alkoi tammikuussa. Minun lähtötilanne oli sellainen, että hiukset olivat kyllä hyvässä kunnossa, sillä minulla on luonnostaan tuuheat ja paksut hiukset, mutta muuten olin todella väsynyt, ja kärsin jatkuvista nenäverenvuodoista. Olin niin väsynyt, että nukuin vähintään yhdet päiväunet per päivä, siis minä, huonouninen ihminen. Ja verta tuli nenästä vähän väliä. Suihkuun mennessä minulla oli aina paperirulla suihkukaapin vieressä, sillä varsinkin suihkussa verta alkoi pulputtaa takuuvarmasti. Joten olin suoraan sanottuna aika surkeassa kunnossa. En ihan tarkalleen ottaen edes tiedä, miksi olin niin kehnossa jamassa. Johtuiko se fibromyalgiasta vai mistä?

Mutta sitten. Kun aloin syömään biorionia, joka sisältää mm. e-vitamiinia ja b-ryhmän vitamiineja, sekä rautaa, kuparia ja sinkkiä, aloin pikku hiljaa piristymään. Ja mikä vielä ihmeellisempää niin kun olin syönyt valmistetta viikon, nenäverenvuodot loppuivat. En tietenkään pysty sanomaan varmasti, johtuiko vointini paraneminen varmasti biorionista, mutta olin todella onnellinen, ja elämä alkoi näyttämään paljon paremmalta. Tai se näytti paremmalta vähän aikaa. Helmikuussa sairastuin ankaraan keuhkoputkentulehdukseen, mikä kesti HUHTIKUUHUN saakka, ja parani vasta astmalääkityksen myötä, mutta se on kokonaan toinen juttu. Eli en minä nyt mitenkään huippukuntoon toipunut, mutta päivittäisistä päiväunistä pääsin eroon (vähäksi aikaa).

Niin ja miten se biorion muuten tehosi? Kampaajani huomasi, että uusia hiuksia alkoi kasvaa paljon. Itse huomasin ripsieni hieman pidentyneen. Kynnet olivat vahvemmat. Täytyy sanoa, että tuon kynsien vahvistumisen huomaan näin jälkeenpäin paremmin, sillä nyt kun en ole syönyt biorionia 3 kuukauteen, niin kynteni alkavat olla aika lohkeilevat, mitä ne eivät kyllä keväällä olleet. Eli pieniä muutoksia oli havaittavissa, ei mitään suuren suuria. Olen myös miettinyt sitä, että sairastin keväällä tosiaan paljon ja kovasti, mutta hiukseni eivät kärsineet ollenkaan, niin olisiko se ollut biorionin ansiota?

Biorionin syömistä en jatkanut, sillä se on kohtalaisen arvokas valmiste, ja minulla on käytössä jo aika monta vitamiinia. Mutta kaiken kaikkiaan vaikutti hyvältä tuotteelta, eivätkä nenäverenvuodotkaan ole palanneet ainakaan vielä! (koputan puuta)

Oletko sinä kokeillut biorionia tai mitään muuta hiusvitamiinia? Mukavaa keskiviikkoa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommentistasi :)