25. elokuuta 2015

Mitä kuuluu meille

Meillä on taas aika väsynyttä porukkaa. Peppi nukkuu omalla paikallaan sängyssä, mies sohvalla, ja minäkin lähinnä nuokun tässä tietokoneella. Olen yrittänyt nauttia tämän päivän lämmöstä, kun se kuulemma alkaa olla kesän viimeisiä lämpöisiä. Mutta salaa olen iloinen, sillä rakastan syksyä ja pimeää, ja sitä, kun voi sytytellä kynttilöitä ja juoda glögiä :).

Huomenna minulle soittaa lääkäri, ja kysyy miten lääkkeiden kanssa on mennyt. Samalla saan kuulla, saanko maksusitoumuksen uusiin kengänpohjallisiin. Toivon todella, että saan. Kipujen kanssa on mennyt niin, että se uimahalli keikka sunnuntaina laukaisi sekä migreenin, että pahensi muita kipuja, mutta seuraavana päivänä olivat kaikki kivut lähes kokonaan poissa! No, ainakin minun mittapuulla mitattuna. Eli aion suunnata uudelleen uimahallille joku päivä.


Ja sitten vähän Pepin kuulumisia. Peppi sai uuden lelun, kun me viime viikolla käytiin Mustissa ja Mirrissä miehen kanssa. Tai oikeastaan se sai niitä kolme kappaletta, mutta yksi niistä oli erityisesti mieluinen, eli punainen. Ne ovat sellaisia pörröisiä, kimaltelevia pehmeitä palloja, joita me ollaan heitetty Pepille, ja Peppi innokkaana noutaa ne, ja taas heitetään. Kaikki meni ihan hyvin niin kauan kunnes huomattiin, että se punainen pörröpallo on vähän liiankin rakas Pepille, eli se söi siitä paloja. Joten me jouduttiin takavarikoimaan tämä pallo siltä(kaksi on hukassa, yllätys, yllätys). Se punainen on niin rakas varmasti siksi, että Pepillä oli lähes samanlainen pallukka ihan pentuna. Yritin saada kuvan siitä, kun Peppi leikki tämän pallon kanssa, mutta ei, ihan kuin tahallaan leikki loppui aina heti kun kamera kaivettiin esiin. Peppi on Peppi <3.

Miten siellä on viikko lähtenyt käyntiin? Nautitko vielä lämmöstä vai odotatko syksyä? Onko teillä tällaisia jänniä kimaltelevia karvapalloja? Mukavaa tiistaita! :)

7 kommenttia:

  1. Hei Peppi! Uudet lelut on aina kivoja tai vanhat jotka löytyvät jostain jemmasta! Oletko sinä Peppi muuten minkä ikäinen? Minä olen 7v. - Pepsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen vasta 2 vuotta, ja sanovatkin, että olen vielä muka aika villi. Omasta mielestäni juoksuharjoitukset kuuluvat asiaan. Minulla onkin paljon lelujemmoja! - Peppi

      Poista
  2. Kiitos kun liityit blogini lukijaksi, oli aamun ehdoton piristys <3 Ooh miten ihana Peppi, Peppi on aivan identtinen edesmenneen Minja kisuni kanssa, miten suloinen. Nyt meillä on musta latvialainen Onni ja harmaavalkoinen Osku. Meidän kisut ovat 12-vuotiaita herroja jo ja lähettävät kovasti Pepille terkkuja ja emännälle myös. <3

    VastaaPoista
  3. Liityin bloglovinin kautta lukijaksi, kun en löytänyt tuota blogger palkkia. Iloa päivään. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos myös sinulle, että liityit lukijakseni <3, ja terveisiä Onnille ja Oskulle myös :). Peppi on ollut meillä nyt tasan 2 vuotta tänään, tuli ihan pienenä pentuna, ja valloitti meidän sydämet <3

      Poista
  4. Ihana tuo teidän kisu. Meillä on aina ollut koiria, mutta kavereillani tapasi olla melkein kaikilla kissa ja minä sitten muistin aina säännöllisesti kinuta sellaista meillekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taas on kokemusta vaan kissoista. Jo kun olin ihan pieni, niin meillä oli kissa. Ja olen aina ollut koko sydämestäni kissaihminen <3. Mutta koiratkin on suloisia :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)