12. heinäkuuta 2015

Apua niskajumiin


Minut näkee usein huivi kaulalla kesälläkin. Olen kuluneen kuukauden aikana ostanut kaksi huivia kirppikseltä, ja myös ale-myynneistä löytyi ihana huivi. Tälle huivi-innolle löytyy selityskin. Pienikin viima tuntuu minun niskassa, alkaa jumittaa niitä, ja kas vain sitten onkin jo migreeni. Joten ihan mielellään suojaan kaulaani tällaisella helpolla niksillä.

Ja huivit ovat kauniita. Kun niitä on useampi, voi vaihtaa tyyliä ja väriä mielialan mukaan. Yksi kulkee minulla rullalla käsilaukussa nykyään aina, tuo valkea. Koskaan ei tiedä, missä veto alkaa, joten on syytä varautua etukäteen. Tässä nämä minun huivit sitten ovat:


Olen löytänyt mieleisiä. Tämä huiviharrastus on mielestäni aika hauska, ja kun ottaa huomioon Suomen tämän kesän kelit - on näille huiveille ollut aika tavalla käyttöä!

Onko siellä linjoilla muita, joilla niska jumittaa? Mukavaa sunnuntai-iltaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommentistasi :)