perjantai 26. kesäkuuta 2015

Väsynyt päivä täynnä kipua

                                  

Tänään tulee tynkä postaus, sillä vointi on niin kehno. Olen niin väsynyt, että nukuin yli tunnin päiväunet, vaikken unihäiriön vuoksi yleensä päivällä osaa nukkua. Lisäksi vähän heräämisen jälkeen aamulla tunsin sen taas. Siis migreenin. Ensin se tuntui vähän vaan oikealla puolella ohimoa ja takaraivoa, mutta aika pian voimistui todella kovaksi. Sitten olinkin ihan ihmeissäni, että voiko kipulaastarin kanssa ottaa enää kipulääkettä, sillä lääkäri ei tiistaina sanonut siitä mitään, enkä tajunnut kysyä. Joten soitin apteekkin, minkä seurauksena uskalsin ottaa tulehduskipulääkkeen, mikä ei varsinaisesti kipuun minulla auta. Mutta jospa se estäisi kipua pahenemasta niin pahaksi, etten ainakaan ala oksentelemaan. No, se siitä.

Lupasin kertoa kipulaastarista, minkä sain fibromyalgiasta johtuviin kipuihin. Sain tällaisen laastarin: Norspan. En osaa vielä sanoa, miten se tehoaa, kun olen niin lyhyen aikaa vasta sitä käyttänyt, mutta pian osaan sanoa siitä varmasti enemmän. Mutta olen kyllä huomannut, että kävelyni on hieman kevyempää ja vaivattomampaa! Tuon laastarin täysi teho tulee 3 päivän käytön jälkeen. Laastari vaihdetaan aina viikon välein. Minulle ei kamalasti ole sivuoireita tullut, mutta ehkä hieman kuvotuksen tunnetta iltaisin. Ja jos unohdan syödä, tulee hieman tärisevä olo, mutta se menee ohi, kun syö.

Tämä päivä tosiaan on mennyt kotona sairastaessa ja huilatessa. Niin melkein unohtui sanoa, että meidän suloinen ja ihana pieni Peppi-kissa nukkui päiväunet minun kanssa. Peppi on jo 2-vuotias, mutta siitä jäi niin pieni <3. Se pitää minua emonaan, ja täytyy sanoa, että sen kanssa on todella kiva olla ja puuhailla!

Ps. Postiluukkuun kolahti tällä viikolla dvd Tonttu Toljanteri Muorin Töissä. Minä olen aina ajoissa, ainakin jos on joulusta kysymys, ja nyt osui netissä silmään edullinen hinta tälle Joulukalenterille. En nyt ihan vielä ala sitä katselemaan, mutta ainakin se on nyt hankittu!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommentistasi :)