tiistai 30. kesäkuuta 2015

Huulirasvojen testailua


Minä olen tosi kuivahuulinen tyyppi, ja käytänkin huulirasvaa jatkuvasti, ja niitä on päätynyt minulle jonkun verran. Usein käytän myös apteekin Bepanthen-voidetta, mikä on ykkösrasva rohtuneille huulille. Mutta tässä olisi arviot näistä huulirasvoista:

EOS passion fruit (passion hedelmä): Tämä on tuo lila munanmuotoinen uusi tuttavuus, minkä hankin viime helmikuun Helsingin reissulta. Nyt näitä saa jo joka puolelta, ainakin Sokoksista ja Anttiloista, ja tietenkin verkkokaupoista. Rasva levittyy tosi ohuesti huulille, eikä siksi kosteuta minun makuun riittävästi. Olen käyttänyt tätä huulipunan alla, ja siihen tarkoitukseen tämä on oikein hyvä. Ja onhan tämä 95-prosenttisesti luomuperäisistä ja 100-prosenttisesti luonnollisista ainesosista, joten siitä pisteet!

The Body Shop omena (joulun kausituote):  Tämä on ollut yksi minun suosikkeja, tuoksu, koostumus, kosteuttaa hyvin. Miinusta siitä, että tarvitsee levittää sormin, mikä on kaupungilla epähygieenistä, mutta täällä kotona se ei haittaa. Tykkäsin tästä viime jouluna niin paljon, että joulun jälkeen tuli paniikki, että pitäisikö näitä hamstrata, kun ovat tosiaan vaan kausituotteina myynnissä. Päätin kuitenkin odottaa yhden täysinäisen rasvan kera seuraavaan jouluun (siis jos näitä saa ensi jouluna?) Ostan uudestaan, jos näitä ensi jouluna saa.

Nivea Lip Butter Vanilla & Macadamia (vanilja ja makadamiapähkinä): Tämä on ehdoton suosikki näistä purkeissa olevista rasvoista! Kosteuttaa todella hyvin, ja tuoksuu aivan ihanalle! Hintakin on edullinen. Näitä on tullut Livboxeista, ja sitä kautta "löysin" nämä rasvat. Näitä myydään useissa eri kaupoissa aina ihan marketeista lähtien. Ostan kyllä uudestaan!

Yves Rocher Mansikka: Tässä on minun makuun ihan liian vähän kosteutustehoja, mutta toisaalta tämä antaa kevyttä sävyä huulille, ja tuoksuu aivan ihanalle. Mutta en ostaisi enää toista.

Hurraw! Chocolate (suklaa): Suosikkini puikkomallisista huulirasvoista. Kosteuttaa todella hyvin, ja huulirasvat ovat täysin luonnollisia ja luomuja. Näitä löytyy useita eri makuja, joista osa antaa sävyä huulille. Olen bongannut näitä mm. Sokoksesta, ja tietenkin verkkokaupoista. Itselläni on tuo suklaa, sekä kahvi, vanilja ja kirsikka.  Todella vaikeaa sanoa, mikä niistä olisi mieluisin, pidän niistä kaikista. Ostan kyllä uudestaan!

Crazy Rumors Chocolate Strawberry (suklaaseen dipattu mansikka): Ihanan tuoksuinen ja makuinen (sisältää vähän steviaa eli makeutusainetta). Haastaa kyllä tiukasti Hurraw!:n, mutta minun mielestä häviää niukasti, koska tätä saa olla lisäämässä useammin kuin Hurraw!:ta.  Nämä ovat täysin vegaanisia rasvoja, ja osa on sävyttäviä, ja näitä saa ainakin verkkokaupoista. Ehkä ostan uudestaan. Sitä sävyttävää olisi kiva kokeilla!

Joten tässä tämä huulirasva-arvio näin kuivahuulisen näkökulmasta. Minulla tosiaan on kauttaaltaan kuiva iho, ja sen vuoksi saan olla läträämässä rasvojen kanssa. Mutta toisaalta minulla on myös hyvin paljon kokemusta kaikenlaisista rasvoista, mitä mielelläni jaan. Onko sinulla kuiva iho? Mistä huulirasvoista pidät? Onko meillä samoja suosikkeja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommentistasi :)