keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Uusi blogi

Heippa vaan kaikille!

Minä olen Johanna, tavallinen suomalainen nainen. Syy, miksi aloin kirjoittamaan tätä blogia, on koska haluan kertoa sairastumisestani fibromyalgiaan. Jos vaan voisin jotain toista ihmistä auttaa tarinallani. Sillä itse olen kulkenut pitkän tien, ennen kuin diagnoosin sain. Toisin sanoen pitkän, ja hyvin kivuliaan tien.

Toisaalta olen myös sellainen "kosmetiikkahömppä"-ihminen, joten väistämättä tänne blogiin tulee juttua eri kosmetiikkatuotteista. Siis jonkinlaisia arvioita tuotteista, mitä olen itse kokeillut. En siis ole mikään asiantuntija, vaan innokas harrastelija.

Ja sitten se kolmas juttu, mikä on lähellä sydäntäni. Se on joulu, ja joulusta ja kaikesta siihen liittyvästä tulee erilaista postausta myös. Juu-u, se voi tuntua oudolta, että näin jo kesäkuussa otetaan joulu puheeksi, mutta hei! Jouluun on tänään tasan puoli vuotta aikaa! Ihanaa! <3

Tänään siis polkaisin tämän blogin pystyyn, ja huomenna varmaankin tulee ensimmäinen kunnollinen postaus. Joten pysykää kuulolla! :)

4 kommenttia:

  1. Joulujutut löytyvät blogista joulumimminluona.blogspot.fi :)

    VastaaPoista
  2. Onpa kiva löytää joku joka ymmärtää mitä tämä on.
    Minulla on kutakuinkin samanlaista välillä.
    Tsemppiä!
    Ja löysin joulublogisikin ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Nämä kivut ym. eivät ole helppo sairaus. Kiva, kun löysit tänne :)

    VastaaPoista

Ilahdun kommentistasi :)